Fax Now: (925) 132-4545


Telefon: 0720.877.877


Email: contact@giucristglobal.ro

Avantajul client, ca realitate

Avantaj client: o expresie des întâlnită în reclame, aproape atât de frecvent, încât pare goală de conţinut. Totuşi, ea poate fi o realitate incontestabilă atunci când serviciile propuse de companii întâlnesc aşteptările consumatorilor.

Principalele nevoi ale clienţilor din lumea energiei, conform studiilor Distrigaz Sud, ţin de furnizarea fără întreruperi a gazului şi a curentului electric, la parametrii de calitate potriviţi. In categoria aşteptărilor intră informarea despre noutăţile tehnice şi legislative, soluţiile de economie a energiei pentru creşterea productivităţii şi scăderea costurilor, dar şi serviciile de facilitare a experienţei de consum. Cum poate o companie,în general (şi una de energie,în special), să îşi construiască activităţile comerciale în vederea atingerii unui veritabil avantaj client?

Fireşte, prima condiţie este cercetarea continuă a evoluţiei propriilor clienţi şi înţelegerea gradului de evoluţie a sectoarelor de activitate ale acestora.

A doua condiţie este dată de autoperfecţionare, prin studiu constant al noutăţilor comerciale şi tehnologice din industria energetică, prin învăţarea de bune practici de la alte companii şi prin înţelegerea mişcărilor de pe alte pieţe. Prin îndeplinirea celor două condiţii, cărora le adăugăm entuziasm şi muncă în echipă, se pot crea oferte personalizate, conforme cu nevoile şi aşteptările partenerilor.

Un context în schimbare

In ceea ce priveşte piaţa gazelor naturale, este cunoscut faptul că ele reprezintă o resursă tot mai rară, cu un preţ constant crescător pe plan mondial, făcând obiectul unei cereri tot mai ample. Deşi suntem, legislativ vorbind,în situaţie de liberalizare şi de intensificare a concurenţei, consumatorii exprimă constant trei aspecte care îi interesează în mod particular: fiabilitatea furnizării; un raport corect riscuri – preţ; proximitate şi înţelegere. Altfel spus,în noul context energetic, companiile care au capacitatea de a oferi contracte pe termen lung, siguranţă şi apropiere faţă de nevoile şi realitatea clientului pot cu adevărat să facă diferenţa. Un efort coerent în acest sens duce însă la oferte individualizate în termeni de soluţii tehnologice, de condiţii de plată şi de relaţionare. Este,însă, o condiţie indispensabilă pentru buna derulare a activităţii şi pentru atingerea a ceea ce numim „avantaj client”.

„Clientul nostru este departe de fi un simplu consumator. Abordarea de tip mass market nu mai este potrivită în anul 2008, cu atât mai puţin în cazul furnizorilor de utilităţi. Pentru fiecare segment căruia ne adresăm, dezvoltăm produse şi servicii specifice”, declară Laurenţiu Muşat, Director Clienţi Rezidenţiali şi Business Distrigaz Sud.

Avantaj client pentru întreprinzători

Dacă aveţi o afacere care utilizează gazele naturale pentru încălzire în suprafeţe mici şi medii (cabinete de consultanţă, saloane de coafură etc.), la Distrigaz Sud vă propunem soluţii adaptate nevoilor dvs. Fie că aveţi o afacere la început de drum sau în plină dezvoltare, la noi găsiţi oferte adaptate de folosire eficientă a gazelor naturale. Toate informaţiile de care aveţi nevoie în calitate de client Distrigaz Sud sunt în Agenţia Online, un spaţiu prietenos, cu multiple facilităţi: vizualizare şi plată online a facturii, alte mijloace de plată, documentele necesare, sfaturi de siguranţă şi pentru economie de energie… Dacă vă interesează mai multe detalii despre cum puteţi beneficia de pachete complete de încălzire pentru sediile dvs., vă propunem ExpertGaz: firme de încredere selecţionate cu grijă de Distrigaz Sud, echipamente şi soluţii eficiente, finanţare, consultanţă şi lucrări de calitate

Avantaj client pentru fírme medii şi mari companii

Pentru instituţiile care activează în industrie, domeniul serviciilor,în administraţia publică etc., iar consumul anual de gaze naturale este între 12401 şi 1.240.000 metri cubi de gaz, Distrigaz Sud a înfiinţat o structură dedicată: Direcţia Middle Market. Alături de oferte speciale, echipa noastră propune acestor clienţi un call center dedicat. Scopul său este acela de a oferi suport telefonic clienţilor, indiferent de informaţiile solicitate: valoare factură, termen de facturare, factură pierdută, factură greşit întocmită, penalităţi de întârziere, copie factură/ contract, date despre băncile la care se pot achita factura, istoric de consum, modificare date etc. Mai mult, Distrigaz Sud este aproape de clienţii săi prin echipa de Consilieri Comerciali Regionali din următoarele oraşe: Bucureşti, Braşov, Craiova, Galaţi, Piteşti, Ploieşti şi Vâlcea. Pentru companiile care au un consum anual mai mare de 1.240.000 metri cubi de gaze naturale, Distrigaz Sud propune servicii individualizate prin intermediul Key Accountilor din Direcţia Mari Clienţi. Cu experienţă şi calificare relevante, echipa noastră are o abordare personalizată, fiind continuu în dialog cu clienţii, pentru servicii tot mai bune şi promovarea celor mai eficiente soluţii profesionale, precum auditul energetic, cogenerarea sau climatizarea pe bază de gaze naturale.

„Când ne adresăm clienţilor casnici, avem în vedere grupuri demografice mari, către care putem comunica prin mass media sau prin consilierii din casieriile noastre. Atunci când e vorba însă despre marketing industrial, business-to-business, procesul de negociere dintre cumpărător şi vânzător are valenţe mult mai personale. De aceea, relaţia dintre Key Accountii Distrigaz Sud şi marile companii este una fundamentată pe valori comune, cum este profesionalismul”, afirmă Adina Susanu, director Mari Clienţi, la finalul unui an plin de evenimente importante pentru structura pe care o conduce, precum lansarea Conferinţelor Distrigaz Sud pentru clienţi.

Client – furnizor, o relaţie bilaterală

Avantajul client nu este, deci, o vorbă goală. Devine o realitate ori de câte ori partenerii de afaceri colaborează în vederea atingerii obiectivelor comune. Atunci când, prin serviciile noastre, clienţii Distrigaz Sud devin mai eficienţi, suntem şi noi mai eficienţi. Iar productivitatea duce la rezultate mai bune, la profitabilitate şi la satisfacţia lucrului bine făcut. De aceea, încercăm să fim în fiecare zi mai buni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*